reklama

Záľuba

Chcela by som Vám priblížiť záľubu mojho tatinka. Ak by Vás fotografie môjho tatu zaujali napíšte mi. Pošlem Vám aj iné prekrásne zábery z prírody. Keď bol môj tato mladý bavilo ho fotografovanie až natoľko že mal doma niekoľko fotoaparátov. Doma sám vyvolával fotografie. Staré fotoaparáty nám doma zostali doteraz,  ale už sú neni funkčné.Časom sa tomu prestal venovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Venoval sa a aj sa do teraz venuje športom ako sú napríklad hokejbal, tenis, bicyklovanie a hlavne turistika. S kamarátmi každoročne usporiadavajú výstupi ako napríklad na Rysi, Kriváň, a veľa iných. Asi pred mesiacom sa začal zasa zaujímať o fotoaparáty a prednedávnom sme si aj kúpili jednu zrkadlovku. Teraz sa tomu venuje tak veľmi že fotoaparát ide vždy s ním aj keď ide do práce alebo len na bicykel. Chcela som sa podeliť o nejake fotky ktoré nafotil. Možno sa musí ešte veľa o tejto záľube učiť ale aj tak podľa mňa má dobré fotografie. Veď posúďte sami!

Romana Mináriková

Romana Mináriková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Romana Mináriková. Moje záľuby sú Florbal, fotografovanie, tenis a veľa iných vecí. Vo florbale som reprezentovala školu na majstrovstvách slovenska v Košiciach a umiestnili sme na piatom mieste. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu